CELE SZKOLENIA:
- przedstawienie rodzajów zachowań prowokacyjnych i agresywnych oraz wskazanie wariantów diagnozy,
- poznanie zasad pracy z uczniem przejawiającym postawy trudne wychowawczo oraz współpracy z jego rodzicami,
- wzmocnienie roli programu wychowawczo-profilaktycznego w pracy pedagoga szkolnego,
- zaprezentowanie modeli współpracy z placówkami pomocowymi oraz narzędziami wymiaru sprawiedliwości.
ADRESACI SZKOLENIA:
- nauczyciele szkół, placówek szkolno-wychowawczych, dyrektorzy, pedagodzy szkolni.
ZARYS PROGRAMU:
1. Rodzaje zachowań prowokacyjnych i agresywnych uczniów.
2. Zachowania agresywne uczniów na tle Kodeksu karnego.
3. Praca z uczniem agresywnym: realizacja programu wychowawczo-profilaktycznego szkoły.
4. Możliwości współpracy z lokalnymi placówkami pomocowymi oraz organami ścigania, przypadki stosowania przemocy przez uczniów.
5. Współpraca z rodzicami ucznia agresywnego.
6. Dokumentowanie pracy z uczniem agresywnym.
FORMA SZKOLENIA:
Wykład interaktywny.
Szkolenie zamknięte to indywidualne szkolenie skrojone na miarę potrzeb i specyfiki konkretnego typu placówki. Program może być zmodyfikowany według Państwa rzeczywistego zapotrzebowania. Prelegent jest do Państwa wyłącznej dyspozycji, odpowiada na pytania oraz moderuje konstruktywne dyskusje.
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
Po szkoleniu wszyscy uczestnicy otrzymują imienne certyfikaty ukończenia szkolenia oraz pakiet merytorycznych materiałów szkoleniowych w formie drukowanej i elektronicznej.
CZAS TRWANIA:
3 godziny
Czekamy na kontakt telefoniczny pod numerem 728 313 284 lub 606 710 016
lub e-mailowy: szkolenia@oficynamm.pl
Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.