CELE SZKOLENIA:
- podniesienie poziomu asertywnej komunikacji,
- umiejętne reagowanie na sytuacje konfliktowe,
- poprawa jakości współpracy z rodzinami mieszkańców,
- obniżenie poziomu stresu związanego z wykonywaną pracą.
ADRESACI SZKOLENIA:
- terapeuci,
- opiekunowie,
- pracownicy socjalni i administracyjni.
ZARYS PROGRAMU SZKOLENIA:
- regulacje prawne dotyczące zadań domów pomocy społecznej w obszarze współpracy z rodziną mieszkańca, jak i środowiskiem lokalnym,
- zalety utrzymywania pozytywnych relacji z rodziną podopiecznego,
- źródła konfliktów z rodziną mieszkańca,
- rola zespołu terapeutyczno-opiekuńczego i pracowników pierwszego kontaktu,
- analiza problemów i sposoby zapobiegania sytuacjom konfliktowym (realizacja i odpowiedzialność),
- case study – analiza przypadków,
- sposoby radzenia sobie ze stresem w sytuacjach problematycznych.
FORMA SZKOLENIA:
- wykład połączony z warsztatem.
MATERIAŁY SZKOLENIOWE:
Po szkoleniu wszyscy uczestnicy otrzymają imienne certyfikaty ukończenia szkolenia oraz pakiety merytorycznych materiałów szkoleniowych w formie drukowanej i elektronicznej.
CZAS TRWANIA: trzy godziny.
Szkolenie zamknięte to indywidualne szkolenie skrojone na miarę potrzeb i specyfiki konkretnego typu placówki. Program może być zmodyfikowany według Państwa rzeczywistego zapotrzebowania.
Kontakt telefoniczny pod numerem 728 313 284 lub 606 710 016
lub e-mailowy: szkolenia@oficynamm.pl
Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.