search

Etyka pracownika Domu Pomocy Społecznej, ŚDS i WTZ

64.22 zł netto , 23% VAT
79,00 

Cena Produktu
Opcje dodatkowe
Suma całkowita

Praca w instytucjach pomocy społecznej wiąże się z dużą odpowiedzialnością. Nie wszystkie sytuacje, z którymi spotykają się pracownicy, zamykają się w ustawach, zarządzeniach i rozporządzeniach. Często stawiani są oni przed wyborem między dobrem instytucji i klienta, a także oczekiwaniami ze strony rodzin i przepisami. Trudno, nie zakładając maski biurokratycznego urzędnika, nie ulec silnym emocjom. Kodeks etyczny pracownika instytucji pomocy społecznej pomaga w znalezieniu odpowiedniego sposobu zachowania, jednak nie rozstrzyga wewnętrznych dylematów. Szkolenie przybliża temat etycznej postawy w pracy z klientem oraz zasad obowiązujących w miejscu pracy – zarówno tych zawartych w kodeksach, jak i nieoficjalnych.

Dodaj szkolenie do koszyka i sfinalizuj zamówienie, a drogą mailową otrzymasz zaproszenie do wzięcia udziału w webinarium.

Prosimy o dodanie domeny clickmeeting.com do sprawdzonych kontaktów (biała lista na skrzynce e-mail), aby przyspieszyć otrzymywanie zaproszenia na szkolenie.

Wydawnictwo prawnooświatowe
Dajemy rzetelną wiedzę i gotowe rozwiązania
Dla szkół
Dla szkół
Zobacz produkty
Dla przedszkoli
Dla przedszkoli
Zobacz produkty
Dla przedszkoli
Dla poradni
Dla poradni
Zobacz produkty