Informujemy, iż nasz serwis wykorzystuje technologię plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Informator dotyczący Programu „MALUCH plus” 2017

Dodano: 5.12.2016

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przygotowało informator, w którym wyjaśnia, jak ubiegać się o dofinansowanie z uruchomionego niedawno Programu „MALUCH plus” 2017, i odpowiada na najczęściej zadawane pytania. Łącznie do rozdysponowania jest 151 mln zł. W tej edycji przybył dodatkowy moduł.

W pierwszej części informatora resort wyjaśnia, jakie zasady obowiązują w poszczególnych modułach. Druga część, to odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania o to, gdzie znaleźć informację o liczbie dzieci w gminie, jakie dokumenty dołączyć do wniosku, jak wygląda współpraca z uczelniami.

„MALUCH plus” 2017 to program wspierający rozwój instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 – żłobków, klubów dziecięcych i dziennych opiekunów, w ramach którego można otrzymać dofinansowanie nawet do 80 proc. kosztów projektu. Program jest skierowany do gmin, osób fizycznych, osób prawnych – w tym uczelni – i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej. Dotację można otrzymać na utworzenie w 2017 r. nowych miejsc opieki i zapewnienie funkcjonowania już działających placówek.

Wnioski można składać do 9 grudnia – w przypadku gmin i do 16 grudnia – w przypadku pozostałych oferentów.

Informator

Źródło: Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej

NEWSLETTER