Informujemy, iż nasz serwis wykorzystuje technologię plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

PLACÓWKI MEDYCZNE

Referencje

Pani Elżbieta Matyjaszczyk przeprowadziła w Zespole Szkół w Klęce dnia 16 marca 2015 r. szkolenie dla Rady Pedagogicznej na temat : "Wspieranie rozwoju dziecka młodszego"Zajęcia przeprowadziła w sposób bardzo ciekawy, interesujący, z dużym zaangażowaniem. Wiedza teoretyczna została poparta dużym doświadczeniem zawodowym, co pozwoliło nauczycielom na rozszerzenie oferty prowadzonych zajęć z dziećmi młodszymi. Posiadane zdolności interpersonalne sprawiają, że Pani E. Matyjaszczyk stanowi doskonałą wizytówkę Oficyny MM. Z pozdrowieniami, Róża Doerffer-JamborDyrektor Zespołu Szkół w Klęce

-

Firma Oficyna MM Wydawnictwo Prawnicze Sp. z o.o. Sp. k. z siedziba w Poznaniu zorganizowała w dniu 6 lipca 2017 r. dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Kamińsku szkolenie nt. „Indywidualny Plan Wsparcia Mieszkańca DPS”Prowadząca szkolenie wykazała się szeroką wiedzą nt. omawianego zagadnienia, a także szeroko rozumianym profesjonalizmem. Wiedza podczas szkolenia została przekazana w zrozumiały sposób, a pytania uczestników nie zostały bez odpowiedzi. Szkolenie zostało przeprowadzone w miłej atmosferze i z należyta starannością. Pozwoliło ono uczestnikom na poszerzenie wiedzy z zakresu tworzenia „Indywidualnych Planów Wsparcia Mieszkańców DPS”. Szkolenie zorganizowane przez firmę OFICYNA MM Wydawnictwo Prawnicze Sp. z o.o. Sp. k. spełniło oczekiwania naszych pracowników i w przyszłości chętnie skorzystamy ze szkoleń proponowanych i organizowanych przez tę Firmę.

Beata Wolska, dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Kamińsku -

Witam serdecznie! Szkolenie, które odbyło się w Przedszkolu Publicznym nr 12 w Tarnowie w dniu 28.04.2015r na temat "Innowacje Pedagogiczne" przeprowadzone zostało na wysokim poziomie merytorycznym. Zarówno organizacja jak i przebieg szkolenia spełniły oczekiwania moje jako dyrektora, jak również nauczycieli. Wiedza zdobyta na szkoleniu na pewno przyda się nam do zastosowania jej w pracy zawodowej. Biorąc pod uwagę zaangażowanie szkoleniowca mogę polecić korzystanie z usług firmy jako rzetelnego i solidnego partnera w zakresie usług szkoleniowych. Pozdrawiam, Urszula Piotrowska Dyrektor Przedszkola Publicznego Nr 12 w Tarnowie

-

  • Widok:
  • SZKOLENIE „RODO w podmiotach leczniczych"

    Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych wchodzi w życie już 25.05.2018 r. Już teraz należy podjąć działania zmierzające do przygotowania organizacji i jej pracowników do nowych wytycznych. RODO zmieni sposób, w jaki podmioty medyczne powinny zbierać, przetwarzać i przechowywać dane pacjentów. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego uczestnicy...

  • SZKOLENIE „ELEKTRONICZNA DOKUMENTACJA MEDYCZNA"

    Wdrożenie systemu elektronicznej dokumentacji medycznej zbliża się wielkimi krokami, obowiązkowe jej  stosowanie  ma wejść w życie 1 stycznia 2019 r.   Już dziś przygotujcie Państwo  placówkę medyczną na zmiany w tym zakresie.  Zapraszamy na szkolenie z Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, podczas którego postaramy się pomóc wytyczyć ścieżkę...

  • SZKOLENIE „POLITYKA JAKOŚCI W OCHRONIE ZDROWIA"

    Jakość opieki zdrowotnej odnosi się do poprawy realizacji usług medycznych, a także zwiększenia bezpieczeństwa pacjenta. Wskaźniki jakości w ochronie zdrowia obrazują stopień realizacji zalecanych standardów w placówkach medycznych. Szkolenie poświęcone jest zagadnieniom polityki jakościowej w podmiotach leczniczych. Dostosowujemy program szkolenia...

  • SZKOLENIE „ZARZĄDZANIE CZASEM DLA PRACOWNIKÓW PLACÓWEK MEDYCZNYCH – EFEKTYWNA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  skrócenie czasu obsługi większy komfort pracy poprawa efektywności ekonomicznej placówki mniejsza liczba błędów (w tym także w dokumentacji...

  • SZKOLENIE „METODY SPRZEDAŻY USŁUG MEDYCZNYCH – BUDOWANIE SILNEJ MARKI PLACÓWKI”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  zwiększenie sprzedaży usług dodatkowych i komplementarnych pozytywna opinia pacjentów utrzymanie pacjenta w placówce – większa liczba stałych...

  • SZKOLENIE „Postępowanie na wypadek zdarzeń o charakterze terrorystycznym "

    Szkolenie antyterrorystyczne uczy prawidłowych zachowań i reakcji na wypadek ataku terrorystycznego.  Zapraszamy na szkolenie dla wszystkich Państwa, którzy chcą przygotować swoją organizację na najbardziej kryzysową sytuację bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia jej pracowników.

  • SZKOLENIE „PRAWA PACJENTA W PRAKTYCE ZAWODOWEJ PERSONELU MEDYCZNEGO”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  Katalog praw pacjenta z wyjaśnieniem zakresu uprawnień. Odpowiedzialność za szkody związane z naruszeniem praw pacjenta. Zabezpieczenia przed...

  • SZKOLENIE „OBSŁUGA PACJENTA W PLACÓWCE MEDYCZNEJ”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  Budowanie wiarygodności i zaufania w relacji z klientem. Zasady profesjonalnej komunikacji z pacjentem. Dobre i złe praktyki. Dostosowanie...

  • SZKOLENIE „MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW SŁUŻBY ZDROWIA”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  mniejsze rotacja pracowników większe możliwości utrzymania w placówce pożądanych specjalistów poprawa efektywności ekonomicznej placówki...

  • SZKOLENIE „INDYWIDUALNE PODEJŚCIE DO PACJENTA I BUDOWANIE RELACJI”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  zwiększenie ilości pacjentów oceniających bardzo wysoko jakość usług w placówce poprawa szybkości i komfortu pracy przy obsłudze formalnej i...

  • SZKOLENIE „JAK PODNIEŚĆ EFEKTYWNOŚĆ TELEFONICZNEJ OBSŁUGI PACJENTA”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  skrócenie czasu obsługi pozytywna opinia wśród pacjentów poprawa efektywności ekonomicznej placówki większy prestiż placówki poprawa komfortu...

  • SZKOLENIE „ODPOWIEDZIALNOŚĆ KARNA I CYWILNA PRACOWNIKÓW SŁUŻBY ZDROWIA”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  wzrost świadomości prawnej personelu na temat ich odpowiedzialności karnej i cywilnej znajomość metod zaradczych w sytuacjach bezpodstawnych...

  • Widok:

najnowsze wpisy

Sejm przyjął projekt Ustawy o finansowaniu zadań oświatowych Nov / 03

Sejm przyjął projekt Ustawy o finansowaniu zadań oświatowych

Projekt mającej wejść w życie 1 stycznia 2018 r. Ustawy o finansowaniu zadań oświatowych został przyjęty przez Sejm i skierowany do prac w Senacie. Ustawa obejmuje zmiany w sposobie finansowania oświaty oraz w Karcie nauczyciela.  {Czytaj więcej}

Planowane zmiany w Karcie nauczyciela Oct / 02

Planowane zmiany w Karcie nauczyciela

Rząd przyjął projekt ustawy nowelizującej Kartę nauczyciela. Większość zmian ma wejść w życie już 1 stycznia 2018 r. {Czytaj więcej}

Co powinien zrobić dyrektor, kiedy status przedszkola zostanie zakwestionowany? Sep / 20

Co powinien zrobić dyrektor, kiedy status przedszkola zostanie zakwestionowany?

Statut precyzuje ogólne w swym brzmieniu przepisy oświatowe. W żadnym jednak przypadku jego zapisy nie mogą być z nimi sprzeczne. W zależności od tego, czy naruszenia pojawiły się w statucie przedszkola publicznego, czy też niepublicznego, procedura kontroli ze strony organów nadzoru pedagogicznego będzie się nieco różnić.  {Czytaj więcej}

Nowe rozporządzenia MEN do Ustawy Prawo oświatowe Sep / 11

Nowe rozporządzenia MEN do Ustawy Prawo oświatowe

Na początku września Ministerstwo Edukacji Narodowej opublikowało najnowsze rozporządzenia do Ustawy Prawo oświatowe. Regulacje te, wynikające z reformy systemu oświaty, są kluczowe z puktu widzenia funkcjonowania przedszkoli.  {Czytaj więcej}

Problemy z rekrutacją do przedszkoli Aug / 17

Problemy z rekrutacją do przedszkoli

W tym roku, zgodnie z prawem, do przedszkoli miały być przyjęte wszystkie chętne dzieci. W niektórych miastach pojawiają się jednak problemy z rekrutacją do tych placówek. {Czytaj więcej}

Nowy rok szkolny w przedszkolu Jul / 26

Nowy rok szkolny w przedszkolu

Sierpień to okres podsumowania i zakończenia starego roku szkolnego oraz przygotowań do rozpoczęcia nowego. W tym czasie dyrektor przeprowadza organizacyjne zebranie rady pedagogicznej, a także podejmuje ostateczne decyzje kadrowe. Musi również dokonać ostatnich przygotowań przed wejściem w życie nowych przepisów oświatowych, z Prawem oświatowym na czele. By ułatwić realizację tych zadań, w sierpniowym wydaniu magazynu {Czytaj więcej}

Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2017/2018 Jul / 10

Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2017/2018

Ministerstwo Edukacji Narodowej ustaliło podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w nowym roku szkolnym.  {Czytaj więcej}

Reguły korzystania z telefonów komórkowych przez nauczycieli w przedszkolu Jul / 06

Reguły korzystania z telefonów komórkowych przez nauczycieli w przedszkolu

Niektórzy nauczyciele nadużywają telefonów komórkowych w czasie zajęć z dziećmi, co obniża standardy opieki i edukacji przedszkolnej. W jaki sposób dyrektorzy mogą takim praktykom przeciwdziałać? I czy mają do tego prawo? {Czytaj więcej}

NEWSLETTER