Informujemy, iż nasz serwis wykorzystuje technologię plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Inne

  • Widok:
  • Piękna Helena Mirosław Mizera
    59,00 zł 89,00 zł

    „Piękna Helena” to album z niezwykłymi, artystycznymi fotografiami, którego bohaterkami są zachwycające swoim pięknem, siłą i niezawodnością zabytkowe, ale wciąż działające parowozy. Fotografie do albumu powstawały w parowozowni w Wolsztynie w latach 2008–2010 i zostały zaprezentowane w Galerii Nothburga w Innsbrucku (Austria).

    Niższa cena!
  • SZKOLENIE „RODO w podmiotach leczniczych"

    Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych wchodzi w życie już 25.05.2018 r. Już teraz należy podjąć działania zmierzające do przygotowania organizacji i jej pracowników do nowych wytycznych. RODO zmieni sposób, w jaki podmioty medyczne powinny zbierać, przetwarzać i przechowywać dane pacjentów. Zapraszamy na szkolenie, podczas którego uczestnicy...

  • SZKOLENIE „ELEKTRONICZNA DOKUMENTACJA MEDYCZNA"

    Wdrożenie systemu elektronicznej dokumentacji medycznej zbliża się wielkimi krokami, obowiązkowe jej  stosowanie  ma wejść w życie 1 stycznia 2019 r.   Już dziś przygotujcie Państwo  placówkę medyczną na zmiany w tym zakresie.  Zapraszamy na szkolenie z Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, podczas którego postaramy się pomóc wytyczyć ścieżkę...

  • SZKOLENIE „POLITYKA JAKOŚCI W OCHRONIE ZDROWIA"

    Jakość opieki zdrowotnej odnosi się do poprawy realizacji usług medycznych, a także zwiększenia bezpieczeństwa pacjenta. Wskaźniki jakości w ochronie zdrowia obrazują stopień realizacji zalecanych standardów w placówkach medycznych. Szkolenie poświęcone jest zagadnieniom polityki jakościowej w podmiotach leczniczych. Dostosowujemy program szkolenia...

  • SZKOLENIE „OBSŁUGA PACJENTA W PLACÓWCE MEDYCZNEJ”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  Budowanie wiarygodności i zaufania w relacji z klientem. Zasady profesjonalnej komunikacji z pacjentem. Dobre i złe praktyki. Dostosowanie...

  • SZKOLENIE „ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH Z TRUDNYMI PACJENTAMI”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  Źródła konfliktów między pacjentem a personelem. Trudny pacjent - pojęcie, identyfikacja i charakterystyka Wiedza na temat zachowań i postawy...

  • SZKOLENIE „PRAWA PACJENTA W PRAKTYCE ZAWODOWEJ PERSONELU MEDYCZNEGO”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  Katalog praw pacjenta z wyjaśnieniem zakresu uprawnień. Odpowiedzialność za szkody związane z naruszeniem praw pacjenta. Zabezpieczenia przed...

  • SZKOLENIE „METODY SPRZEDAŻY USŁUG MEDYCZNYCH – BUDOWANIE SILNEJ MARKI PLACÓWKI”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  zwiększenie sprzedaży usług dodatkowych i komplementarnych pozytywna opinia pacjentów utrzymanie pacjenta w placówce – większa liczba stałych...

  • SZKOLENIE „ZARZĄDZANIE CZASEM DLA PRACOWNIKÓW PLACÓWEK MEDYCZNYCH – EFEKTYWNA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  skrócenie czasu obsługi większy komfort pracy poprawa efektywności ekonomicznej placówki mniejsza liczba błędów (w tym także w dokumentacji...

  • SZKOLENIE „SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z PACJENTEM I JEGO RODZINĄ”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  poprawa organizacji wizyt pacjentów poprawa jakości leczenia – większa współpraca pacjenta w leczeniu. zwiększenie liczby pacjentów stale...

  • SZKOLENIE „ODPOWIEDZIALNOŚĆ KARNA I CYWILNA PRACOWNIKÓW SŁUŻBY ZDROWIA”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  wzrost świadomości prawnej personelu na temat ich odpowiedzialności karnej i cywilnej znajomość metod zaradczych w sytuacjach bezpodstawnych...

  • SZKOLENIE „JAK PODNIEŚĆ EFEKTYWNOŚĆ TELEFONICZNEJ OBSŁUGI PACJENTA”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  skrócenie czasu obsługi pozytywna opinia wśród pacjentów poprawa efektywności ekonomicznej placówki większy prestiż placówki poprawa komfortu...

  • Widok:

najnowsze wpisy

Sejm przyjął projekt Ustawy o finansowaniu zadań oświatowych Nov / 03

Sejm przyjął projekt Ustawy o finansowaniu zadań oświatowych

Projekt mającej wejść w życie 1 stycznia 2018 r. Ustawy o finansowaniu zadań oświatowych został przyjęty przez Sejm i skierowany do prac w Senacie. Ustawa obejmuje zmiany w sposobie finansowania oświaty oraz w Karcie nauczyciela.  {Czytaj więcej}

Planowane zmiany w Karcie nauczyciela Oct / 02

Planowane zmiany w Karcie nauczyciela

Rząd przyjął projekt ustawy nowelizującej Kartę nauczyciela. Większość zmian ma wejść w życie już 1 stycznia 2018 r. {Czytaj więcej}

Co powinien zrobić dyrektor, kiedy status przedszkola zostanie zakwestionowany? Sep / 20

Co powinien zrobić dyrektor, kiedy status przedszkola zostanie zakwestionowany?

Statut precyzuje ogólne w swym brzmieniu przepisy oświatowe. W żadnym jednak przypadku jego zapisy nie mogą być z nimi sprzeczne. W zależności od tego, czy naruszenia pojawiły się w statucie przedszkola publicznego, czy też niepublicznego, procedura kontroli ze strony organów nadzoru pedagogicznego będzie się nieco różnić.  {Czytaj więcej}

Nowe rozporządzenia MEN do Ustawy Prawo oświatowe Sep / 11

Nowe rozporządzenia MEN do Ustawy Prawo oświatowe

Na początku września Ministerstwo Edukacji Narodowej opublikowało najnowsze rozporządzenia do Ustawy Prawo oświatowe. Regulacje te, wynikające z reformy systemu oświaty, są kluczowe z puktu widzenia funkcjonowania przedszkoli.  {Czytaj więcej}

Problemy z rekrutacją do przedszkoli Aug / 17

Problemy z rekrutacją do przedszkoli

W tym roku, zgodnie z prawem, do przedszkoli miały być przyjęte wszystkie chętne dzieci. W niektórych miastach pojawiają się jednak problemy z rekrutacją do tych placówek. {Czytaj więcej}

Nowy rok szkolny w przedszkolu Jul / 26

Nowy rok szkolny w przedszkolu

Sierpień to okres podsumowania i zakończenia starego roku szkolnego oraz przygotowań do rozpoczęcia nowego. W tym czasie dyrektor przeprowadza organizacyjne zebranie rady pedagogicznej, a także podejmuje ostateczne decyzje kadrowe. Musi również dokonać ostatnich przygotowań przed wejściem w życie nowych przepisów oświatowych, z Prawem oświatowym na czele. By ułatwić realizację tych zadań, w sierpniowym wydaniu magazynu {Czytaj więcej}

Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2017/2018 Jul / 10

Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2017/2018

Ministerstwo Edukacji Narodowej ustaliło podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w nowym roku szkolnym.  {Czytaj więcej}

Reguły korzystania z telefonów komórkowych przez nauczycieli w przedszkolu Jul / 06

Reguły korzystania z telefonów komórkowych przez nauczycieli w przedszkolu

Niektórzy nauczyciele nadużywają telefonów komórkowych w czasie zajęć z dziećmi, co obniża standardy opieki i edukacji przedszkolnej. W jaki sposób dyrektorzy mogą takim praktykom przeciwdziałać? I czy mają do tego prawo? {Czytaj więcej}

NEWSLETTER