Informujemy, iż nasz serwis wykorzystuje technologię plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Dla placówek medycznych

Referencje

Firma Oficyna MM Wydawnictwo Prawnicze Sp. z o.o. Sp. k. z siedziba w Poznaniu zorganizowała w dniu 6 lipca 2017 r. dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Kamińsku szkolenie nt. „Indywidualny Plan Wsparcia Mieszkańca DPS”Prowadząca szkolenie wykazała się szeroką wiedzą nt. omawianego zagadnienia, a także szeroko rozumianym profesjonalizmem. Wiedza podczas szkolenia została przekazana w zrozumiały sposób, a pytania uczestników nie zostały bez odpowiedzi. Szkolenie zostało przeprowadzone w miłej atmosferze i z należyta starannością. Pozwoliło ono uczestnikom na poszerzenie wiedzy z zakresu tworzenia „Indywidualnych Planów Wsparcia Mieszkańców DPS”. Szkolenie zorganizowane przez firmę OFICYNA MM Wydawnictwo Prawnicze Sp. z o.o. Sp. k. spełniło oczekiwania naszych pracowników i w przyszłości chętnie skorzystamy ze szkoleń proponowanych i organizowanych przez tę Firmę.

Beata Wolska, dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Kamińsku -

Z przyjemnością możemy zarekomendować firmę Oficyna MM Wydawnictwo Prawnicze Sp. z o.o. Sp. k, która w maju 2017r. przeprowadziła w naszej jednostce szkolenie z zakresu kontaktów pracowników przychodni z Pacjentem. Szkolenie, które zorganizowała firma Oficyna MM Wydawnictwo Prawnicze Sp. z o.o. Sp. k było przygotowane rzetelnie i bez zarzutu pod względem merytorycznym. Tryb szkolenia skłaniał uczestników do zaangażowania w prowadzonych zajęciach i przedstawionych Case Study, z możliwością nauki na błędach własnych i innych uczestników szkolenia. Zakres szkolenia był dobrze dostosowany do realiów działania przychodni i przedstawiał rozwiązania dla sytuacji, z którymi może się spotkać jej pracownik. Szkolący był osobą dobrze przygotowaną i o dużym doświadczeniu. Jego umiejętności interpersonalne skłaniały uczestników do czynnego uczestnictwa przez cały czas trwania szkolenia. Szkolący miał głęboką wiedzę zarówno teoretyczną, jak i praktyczną, którą potrafił zastosować do realiów naszej jednostki i pomagał w rozwiązywaniu przedstawionych mu problemów dotyczących postępowania z Pacjentami. Pragniemy polecić szkolenia prowadzone przez Oficynę MM Wydawnictwo Prawnicze Sp. z o.o. Sp. k. wszystkim, których działalność wiąże się z kontaktem z Klientem/Pacjentem, zwłaszcza jednostkom z zakresu Służby Zdrowia.”

Jolanta Foltman , kierownik NZOZ „BUKOWA” w Wejcherowie -

Oficyna MM Wydawnictwo Prawnicze Sp. z o. o. Sp. k. ul. Bałtycka 33A, 61-017 Poznań przeprowadziła w dniu 23 października 2014 roku szkolenie dla Rady Pedagogicznej Gimnazjum w Krzepicach nt. „ Praca z rodzicem roszczeniowym” Szkolenie zostało przeprowadzone z dużym profesjonalizmem i każdy jego etap był bardzo interesujący. Osoby biorące udział w szkoleniu potwierdziły dużą wagę i przydatność zdobytej wiedzy i sposobów jej praktycznego wykorzystania. Krzepice, dnia 28.10.2014 r. Dyrektor Gimnazjum w Krzepicach mgr Gabriela Kluba

-

  • Widok:
  • SZKOLENIE „RODO dla placówek medycznych"

    Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych wchodzi w życie już 25.05.2018 r. Już teraz należy podjąć działania zmierzające do przygotowania organizacji i jej pracowników do nowych wytycznych. RODO zmienia sposób, w jaki podmioty medyczne powinny zbierać, przetwarzać i przechowywać dane pacjentów.Zapraszamy na szkolenie, podczas którego uczestnicy...

  • SZKOLENIE „ELEKTRONICZNA DOKUMENTACJA MEDYCZNA"

    Wdrożenie systemu elektronicznej dokumentacji medycznej zbliża się wielkimi krokami, obowiązkowe jej  stosowanie  ma wejść w życie 1 stycznia 2019 r.   Już dziś przygotujcie Państwo  placówkę medyczną na zmiany w tym zakresie.  Zapraszamy na szkolenie z Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, podczas którego postaramy się pomóc wytyczyć ścieżkę...

  • SZKOLENIE „POLITYKA JAKOŚCI W OCHRONIE ZDROWIA"

    Jakość opieki zdrowotnej odnosi się do poprawy realizacji usług medycznych, a także zwiększenia bezpieczeństwa pacjenta. Wskaźniki jakości w ochronie zdrowia obrazują stopień realizacji zalecanych standardów w placówkach medycznych. Szkolenie poświęcone jest zagadnieniom polityki jakościowej w podmiotach leczniczych. Dostosowujemy program szkolenia...

  • SZKOLENIE „ZARZĄDZANIE CZASEM DLA PRACOWNIKÓW PLACÓWEK MEDYCZNYCH – EFEKTYWNA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  skrócenie czasu obsługi większy komfort pracy poprawa efektywności ekonomicznej placówki mniejsza liczba błędów (w tym także w dokumentacji...

  • SZKOLENIE „METODY SPRZEDAŻY USŁUG MEDYCZNYCH – BUDOWANIE SILNEJ MARKI PLACÓWKI”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  zwiększenie sprzedaży usług dodatkowych i komplementarnych pozytywna opinia pacjentów utrzymanie pacjenta w placówce – większa liczba stałych...

  • SZKOLENIE „Postępowanie na wypadek zdarzeń o charakterze terrorystycznym "

    Szkolenie antyterrorystyczne uczy prawidłowych zachowań i reakcji na wypadek ataku terrorystycznego.  Zapraszamy na szkolenie dla wszystkich Państwa, którzy chcą przygotować swoją organizację na najbardziej kryzysową sytuację bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia jej pracowników.

  • SZKOLENIE „PRAWA PACJENTA W PRAKTYCE ZAWODOWEJ PERSONELU MEDYCZNEGO”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  Katalog praw pacjenta z wyjaśnieniem zakresu uprawnień. Odpowiedzialność za szkody związane z naruszeniem praw pacjenta. Zabezpieczenia przed...

  • SZKOLENIE „OBSŁUGA PACJENTA W PLACÓWCE MEDYCZNEJ”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  Budowanie wiarygodności i zaufania w relacji z klientem. Zasady profesjonalnej komunikacji z pacjentem. Dobre i złe praktyki. Dostosowanie...

  • SZKOLENIE „MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW SŁUŻBY ZDROWIA”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  mniejsze rotacja pracowników większe możliwości utrzymania w placówce pożądanych specjalistów poprawa efektywności ekonomicznej placówki...

  • SZKOLENIE „INDYWIDUALNE PODEJŚCIE DO PACJENTA I BUDOWANIE RELACJI”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  zwiększenie ilości pacjentów oceniających bardzo wysoko jakość usług w placówce poprawa szybkości i komfortu pracy przy obsłudze formalnej i...

  • SZKOLENIE „JAK PODNIEŚĆ EFEKTYWNOŚĆ TELEFONICZNEJ OBSŁUGI PACJENTA”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  skrócenie czasu obsługi pozytywna opinia wśród pacjentów poprawa efektywności ekonomicznej placówki większy prestiż placówki poprawa komfortu...

  • SZKOLENIE „ODPOWIEDZIALNOŚĆ KARNA I CYWILNA PRACOWNIKÓW SŁUŻBY ZDROWIA”

    Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.  wzrost świadomości prawnej personelu na temat ich odpowiedzialności karnej i cywilnej znajomość metod zaradczych w sytuacjach bezpodstawnych...

  • Widok:

najnowsze wpisy

Lepsza ochrona praw mieszkańców DPS-ów Feb / 27

Lepsza ochrona praw mieszkańców DPS-ów

Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar 30 stycznia 2018 r. wystąpił do ministra rodziny, pracy i polityki społecznej w sprawie wniosków z raportu Prawa mieszkańców domów pomocy społecznej. Jak wspólnie zadbać o godne życie osób starszych, chorych i z niepełnosprawnościami?, przygotowanego przez zespół Krajowego Mechanizmu Prewencji Tortur na podstawie wizytacji domów pomocy społecznej.  {Czytaj więcej}

Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją Feb / 23

Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją

Dziś obchodzimy Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją. Częstym problem mieszkańców domów pomocy społecznej jest apatia i obniżenie nastroju. Przeciwdziałanie im ma duże znaczenie, ponieważ mogą one prowadzić do depresji. Wbrew pozorom obniżenie nastroju nie jest łatwe do zauważenia. Zwłaszcza u osób starszych objawy depresji bywają nietypowe. {Czytaj więcej}

Zmiany w Rozporządzeniu w sprawie domów pomocy społecznej Feb / 02

Zmiany w Rozporządzeniu w sprawie domów pomocy społecznej

31 stycznia 2018 r. zostało opublikowane Rozporządzenie Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 17 stycznia 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie domów pomocy społecznej. {Czytaj więcej}

Zmiany w Ustawie o ochronie zdrowia psychicznego Jan / 03

Zmiany w Ustawie o ochronie zdrowia psychicznego

15 grudnia 2017 r. Prezydent podpisał Ustawę z dnia 24 listopada 2017 r. o zmianie ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz niektórych innych ustaw.{Czytaj więcej}

 Schroniska z usługami opiekuńczymi Jan / 03

Schroniska z usługami opiekuńczymi

Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji Ustawy o  pomocy społecznej, który zakłada m.in. wprowadzenie nowego typu placówki – schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.  {Czytaj więcej}

Kolejna edycja programu „Senior + Jan / 03

Kolejna edycja programu „Senior +

Ruszyła kolejna edycja programu „Senior +” na lata 2015–2020. Głównym celem skierowanego do  jednostek  samorządu  terytorialnego  programu  „Senior  +”  jest  zwiększenie  aktywnego uczestnictwa seniorów w życiu społecznym poprzez rozbudowę sieci dziennych domów i klubów dla osób starszych. {Czytaj więcej}

Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Jan / 03

Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu

Zainteresowani mogą składać wnioski w konkursach ogłoszonych na 2018 r., w ramach Programu „Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu – nowy wymiar 2020”. {Czytaj więcej}

Opłata za pobyt krewnego w DPS-ie Oct / 23

Opłata za pobyt krewnego w DPS-ie

Rzecznik Praw Dziecka wystąpił do Komisji do Spraw  Petycji  Sejmu  Rzeczypospolitej  Polskiej w sprawie ustawowego obowiązku ponoszenia  opłat  za  pobyt  w  domu  pomocy  społecznej, który ciąży na zstępnych w bliższej lub dalszej kolejności wobec wstępnego. {Czytaj więcej}

NEWSLETTER