Informujemy, iż nasz serwis wykorzystuje technologię plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Programy online

Niezbędnik Dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej Powiększ

Niezbędnik Dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej

430,00 zł z VAT

Nowy

Jedyny taki produkt na rynku skierowany wyłącznie do dyrektorów poradni!

„Niezbędnik Dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej” to platforma online zawierająca wszystkie niezbędne treści przydatne w zarządzaniu poradnią. Zawiera aktualizowane co miesiąc materiały: artykuły, akty prawne, porady specjalistów oraz liczne wzory dokumentów – gotowe do edycji i wydruku. Niezbędnik daje gwarancję, że dyrektor poradni wypełni wszystkie swoje obowiązki zgodnie z prawem, bezbłędnie i w pełni komfortowo.

More details

Kompleksowo opisane zadania poradni psychologiczno pedagogicznej

„Niezbędnik Dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej” to jedyny produkt skierowany do dyrektorów tego typu placówek. Nowoczesna platforma online zawiera wszystkie niezbędne informacje, które pozwolą na efektywne zrealizowanie zadań poradni psychologiczno pedagogicznej. Aktualizowane na bieżąco artykuły i poszerzane wątki tematyczne gwarantują zestawienie najważniejszych wiadomości w jednym miejscu.

„Niezbędnik Dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej” to:

  • specjalistyczne wskazówki i publikacje z zakresu zarządzania, orzecznictwa, kontroli zarządczej, ochrony danych osobowych, ewaluacji wewnętrznej czy nadzoru pedagogicznego
  • baza wiedzy prawnej – aktualności, treści ustaw i rozporządzeń wraz z komentarzami, porady prawnika
  • terminarz zadań dyrektora
  • informacje na temat samodoskonalenia się dyrektora, marketingu i PR-u
  • gotowe do edycji i wydruku pliki – wzory dokumentów, ankiety, testy
  • publikacje dotyczące obowiązków dyrektora wynikających z bycia pracodawcą

Idealne narzędzie do zarządzania poradnią psychologiczno-pedagogiczną

Dyrektor placówki oszczędza czas, ponieważ dzięki intuicyjnemu interfejsowi szybko i wygodnie znajduje potrzebne informacje. Dodatkowo każdy abonent ma możliwość skonsultowania się z naszym prawnikiem w razie jakichkolwiek wątpliwości. Jedna licencja upoważnia jednocześnie trzy osoby do korzystania z publikacji.
Realizowanie zadań poradni psychologiczno pedagogicznej nigdy nie było tak proste!

  • Prawo – ustawy, rozporządzenia, aktualności, komentarze do aktów prawnych, porady prawnika
  • Terminarz zadań dyrektora
  • Zarządzanie poradnią – organizacja pracy poradni, finanse, wzory dokumentów
  • Dyrektor pracodawcą – stosunek pracy, urlopy, wynagrodzenie i inne świadczenia, stanowiska i kwalifikacje
  • Nadzór pedagogiczny
  • Kontrola zarządcza
  • Ochrona danych osobowych
  • BHP, ochrona przeciwpożarowa
  • Poradnie niepubliczne
  • Z praktyki poradni – praktyczna wiedza, studium przypadku
  • Samodoskonalenie dyrektora
  • HR
  • Ankiety i testy

Szczegółowe informacje:

Zawartość:
  • Artykuły i dokumenty (formularze, wnioski, ankiety)
  • Kalendarz – oddzielna aplikacja automatycznie uruchamiana z komputerem. Zarządzaj swoim czasem w domu i w poradni
  • Czytnik kanałów RSS – dodaj swoje ulubione strony internetowe do „Niezbędnika Dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej”
  • Aktualności – powiadomienia o najnowszych informacjach oświatowych zaraz po ich opublikowaniu
Częstotliwość aktualizacji:Comiesięczna
Typ produktu:Platforma online
Informacje dodatkowe:Produkt abonamentowy

Redakcja

Agnieszka Korcz

Redaktor prowadząca

tel. 61 683 64 30 wew. 32

e-mail: akorcz@oficynamm.pl

Marta Wróblewska

Asystentka Redakcji

e-mail: mwroblewska@oficynamm.pl 

Współpracownicy

dr Patryk Kuzior

Specjalista w zakresie prawa oświatowego

Doktor nauk prawnych. Urzędnik państwowy zatrudniony na wyższym stanowisku w Służbie Cywilnej, od kilku lat zastępca rzecznika dyscyplinarnego.  Autor wielu opracowań naukowych i fachowych z zakresu prawa pracy i prawa oświatowego.

Michał Łyszczarz

Prawnik, specjalista w zakresie prawa oświatowego

Współautor komentarza do Ustawy o systemie oświaty oraz szeregu publikacji z zakresu prawa oświatowego i samorządowego. Obecnie zatrudniony w Wydziale Nadzoru Prawnego Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego.

Marcin Majchrzak

Prawnik

Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie, świadczy pomoc prawną w ramach własnej kancelarii doradztwa  prawnego, autor  licznych  opracowań  i  artykułów z zakresu tematyki kadrowo-płacowej, prawa związkowego oraz prawa oświatowego.

Jagna Niepokólczycka-Gac

Pedagog

Pedagog, socjoterapeuta, wieloletni  kurator  społecznego sądu rodzinnego i dla nieletnich.

Karolina Król-Komarnicka

Prawnik

Kierownik działu kadr i płac w państwowej instytucji. Autorka licznych artykułów dotyczących prawa oświatowego.

Magdalena Goetz

Magdalena Goetz

Psycholog, psychoterapeuta

Zajmuje się terapią młodzieży i dorosłych, prowadzi warsztaty psychoedukacyjne dla dzieci i młodzieży oraz szkoli rady pedagogiczne.

Ilona Michałowska-Olechnowicz

Terapeuta zajęciowy m.in. w domu pomocy społecznej, certyfikowany terapeuta metody Snoezelen I stopnia, pedagog, prowadzi autorskie zajęcia terapeutyczne dla dzieci z rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym

W grudniowym „Niezbędniku Dyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej”

Obowiązki dyrektora poradni przed zakończeniem roku kalendarzowego

Koniec roku kalendarzowego to czas wzmożonej pracy dyrektora poradni, związanej zarówno

z planowaniem nowego roku, jak i podsumowaniem mijającego. W artykule czytelnik znajdzie w jednym miejscu listę zadań do realizacji z końcem roku kalendarzowego wraz z opisem i wskazówkami. Materiał pozwoli dyrektorowi odpowiednio zaplanować i zrealizować zadania.

Obowiązki dyrektora poradni na początku roku kalendarzowego

W artykule czytelnik znajdzie zestawienie najważniejszych obowiązków dyrektora przypadających na początek roku kalendarzowego. Zestawienie to pozwoli odpowiednio zaplanować ich wykonanie. Warto zapoznać się z najważniejszymi zadaniami dyrektora przewidzianymi w tym okresie, ponieważ wpływają one zarówno na sferę finansów placówki, jak i kwestie kadrowe.


Zmiany w prowadzeniu teczek osobowych od stycznia 2019 r.


Na mocy Ustawy o zmianie niektórych ustaw w związku ze skróceniem okresu przechowywania akt pracowniczych oraz ich elektronizacją 1 stycznia 2019 r. wejdą w życie przepisy dotyczące okresu przechowywania akt osobowych pracowników oraz możliwości prowadzenia e-teczek osobowych. W artykule autorka podaje najważniejsze informacje na temat zmian, które będą obowiązywać od nowego roku. Ponadto wyjaśnia zmiany w zakresie m.in. okresu przechowywania dokumentacji pracowniczej, składanych dokumentów, obowiązków przy wydawaniu świadectwa pracy. Z artykułu dowiedzieć się można również jak prowadzić e-dokumentację pracowniczą.

Zatrudnianie nauczycieli w niepublicznych poradniach

Ustawa o finansowaniu zadań oświatowych wprowadziła szereg zmian m.in. w Ustawie Karta nauczyciela. 1 września 2018 r. wszedł przepis, zgodnie z którym w przedszkolach, szkołach

i placówkach prowadzonych przez osoby fizyczne lub prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego nauczycieli zatrudnia się na podstawie umowy o pracę. Z artykułu dowiedzieć się można, jakie – aktualnie – przepisy dotyczące zatrudniania nauczycieli obowiązują dyrektorów poradni niepublicznych. Autor porusza również temat umów – jak je przygotować i jakie zadania ma dyrektor przed nawiązaniem stosunku pracy.

Jak pracować z „trudnymi” dziećmi?

Często można usłyszeć od nauczyciela, pedagoga szkolnego czy rodziców, że jakieś dziecko jest „trudne”. Dyrektor poradni, a także jego pracownicy, jako specjaliści powinni wiedzieć, dlaczego dzieci bywają trudne, jakich umiejętności najczęściej im brakuje, jak pracować z trudnymi dziećmi. Materiał będzie pomocy w zrozumieniu „trudnych” dzieci i przekazaniu praktycznych wskazówek ich nauczycielom i rodzicom.

Ponadto:

  • Terminarz zadań dyrektora

  • Aktualności prawne

  • Porady prawnika

  • Terapia logopedyczna u dziecka z autyzmem

  • Kontrola w poradni niepublicznej. Część IV

  • Dodatki dla pracowników poradni

  • Komunikacja alternatywna i wspomagająca

  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej

Powiązane

Testuj za darmo
Newsletter