Informujemy, iż nasz serwis wykorzystuje technologię plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Książki

Metoda projektów dla szkół podstawowych. Klasy 1–3

89,00 zł z VAT

Nowy

„Metoda projektów dla szkół podstawowych. Dla klas I-III” z serii „Projekty Edukacyjne” to wartościowe kompendium wiedzy na temat metody projektów – jednej z najbardziej efektywnych metod pracy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej. W publikacji szczegółowo omówiono zagadnienie od fazy projektowej, poprzez ustalenie harmonogramu, celów, pytań, aż po przedstawienie wyników i ocenę. Przykłady zastosowania metody projektów w klasach początkowych opracowano w sposób zrozumiały i przystępny, ułatwiając jej wykorzystanie nawet przez nauczycieli rozpoczynających przygodę z tym typem zajęć. „Metoda projektów dla szkół podstawowych. Dla klas I-III” inspiruje, rozwija kompetencje i wpiera efektywność pedagogów.

More details

Koszt dostawy: 7,38 zł z VAT

Takiej książki dla nauczycieli jeszcze nie było

To wyjątkowa publikacja, która w sposób zrozumiały i przystępny ułatwia wykorzystanie metody projektów –  jednej z najbardziej efektywnych metod pracy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej. Książka skierowana jest zarówno dla nauczycieli, którzy chcą poznać i rozpocząć pracę w oparciu o metodę projektów oraz tych, którzy szukają inspirujących pomysłów na projekty edukacyjne.

Rozpocznij przygodę swoich uczniów z metodą projektów

  • skorzystaj z jednej z najbardziej skutecznych metod pracy nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
  • wesprzyj twórczość i ciekawość poznawczą uczniów
  • kreatywnie zrealizuj podstawę programową
  • wprowadź uczniów w metodę nauczania, która będzie im towarzyszyć w dalszych etapach edukacji

Gotowe narzędzia to podstawowa zaleta tej książki dla nauczycieli

Korzystaj z ponad 30 przykładów projektów edukacyjnych, np.: Skąd się bierze woda w kranie? Zawody na lokalnym rynku pracy, Przewodnicy - podróżnicy oraz Giełda pasji i zainteresowań wraz z praktycznymi uwagami. Dzięki konkretnym pomysłom na zabawy i ćwiczenia zachęć uczniów do samodzielnej pracy oraz podejmowania twórczych i ambitnych zadań. 20 kart pracy zawartych w książce posłuży nauczycielowi w sprawdzeniu i podsumowaniu zdobytej wiedzy. Karty pracy dostępne są dodatkowo na CD.

Jak krok po kroku realizować z uczniami projekt edukacyjny?

Celem autora książki jest dostarczenie materiałów pomocniczych dla nauczycieli. Książka szczegółowo omawia wszystkie fazy projektu, od jego przygotowania : wyboru tematu, przygotowania mapy tematycznej oraz siatki tematycznej, opracowania harmonogramu prac, przez wykonanie projektu oraz dokumentację pracy, aż po jego prezentację, analizę efektów oraz ocenę uczniów. Wszystkie etapy podparte są konkretnymi przykładami.

Szczegółowe informacje:

Autor:Agnieszka Mikina
Liczba stron:120
Liczba kart pracy:20
Parametry techniczne:
  • Płyta CD
  • Format A4
Rok wydania:2014
ISBN:978-83-61123-21-7

Agnieszka Mikina w swojej publikacji Metoda projektów dla szkół podstawowych. Klasy 1–3 w przystępny i wyczerpujący sposób omawia zagadnienie projektu edukacyjnego prowadzonego w szkole podstawowej. Opisuje początki tej metody oraz wyniki badań naukowych. Podaje szczegółową metodykę prowadzenia projektu edukacyjnego w szkole, począwszy od fazy projektowej, poprzez ustalenia harmonogramu, celów, pytań, na które trzeba znaleźć odpowiedź, na przedstawieniu uzyskanych wyników i ocenie kończąc. Dzięki podanym konkretnym przykładom metoda ta stanie się zrozumiała i łatwa do zastosowania nawet dla nauczycieli, którzy do tej pory nie mieli doświadczeń w tej dziedzinie. Książka Agnieszki Mikiny jest niewątpliwie doskonałą zachętą do wprowadzenia metody projektu na stałe do codziennej pracy nauczycieli w szkole w Polsce.

Renata Duszczyk, psycholog, Dyrektor Szkoły Podstawowej im. Arkadego Fiedlera w Przeźmierowie

 

Książka w sposób przekonujący ukazuje walory metody projektów w pracy z dziećmi, doskonale porządkuje i wzbogaca wiedzę na powyższy temat, rozszerza paletę publikacji z zakresu pedagogiki wczesnoszkolnej, prezentujących szczególnie metody pracy z dziećmi, o cenną pozycję.

Prof. dr hab. Małgorzata Cywińska Zakład Edukacji Dziecka, Wydział Studiów Edukacyjnych Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Powiązane

NEWSLETTER