Informujemy, iż nasz serwis wykorzystuje technologię plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

Dla biur podróży

Nowość SZKOLENIE „RODO w branży turystycznej" Powiększ

SZKOLENIE „RODO dla branży turystycznej"



Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych wchodzi w życie już 25.05.2018 r. Już teraz należy podjąć działania zmierzające do przygotowania organizacji i jej pracowników do nowych wytycznych.

RODO zmieni sposób, w jaki placówki branży turystycznej powinny zbierać, przetwarzać i przechowywać dane klientów. 

Zapraszamy na szkolenie, które pozwoli Państwu na rozeznanie się w możliwościach i dostępnych rozwiązaniach odnośnie ochrony danych osobowych według wytycznych RODO.

CELE SZKOLENIA

  • Wyjaśnienie zawiłych zagadnień związanych z ochroną danych osobowych podczas ich przetwarzania przy sprzedaży usług turystycznych
  • Dostosowanie organizacji do wymogów stawianych przez normy europejskie
  • Zwiększenie bezpieczeństwa przetwarzanych informacji
  • Zdobycie praktycznej wiedzy i poznanie zasad obowiązujących przy przetwarzaniu danych osobowych
    według RODO
  • Przygotowanie podmiotu na kontrolę ze strony instytucji państwowych

ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie adresowane jest do osób pracujących w branży turystycznej:

  • pracownicy zajmujący się sprzedażą usług turystycznych
  • pracownicy działów personalnych
  • osoby zarządzające

FORMA SZKOLENIA

Szkolenie zamknięte to indywidualne szkolenie skrojone na miarę potrzeb i specyfiki konkretnego typu instytucji. Program może być zmodyfikowany według Państwa rzeczywistego zapotrzebowania. Prelegent jest do Państwa wyłącznej dyspozycji, odpowiada na pytania oraz moderuje konstruktywne dyskusje.

Podczas szkolenia proszę się spodziewać:

  • mini wykładu połączonego z częścią warsztatową 
  • panelu pytań i odpowiedz, podczas którego prelegent będzie odpowiadał na Państwa pytania dotyczące omawianego tematu
  • szkolenie przeprowadzamy w Państwa placówce w dowolnie wybranym terminie

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Po szkoleniu wszyscy uczestnicy otrzymują imienne certyfikaty ukończenia szkolenia oraz pakiet merytorycznych materiałów szkoleniowych w formie drukowanej i elektronicznej.

DODATKOWO OFERUJEMY

  • wdrożenie RODO w Twojej placówce
  • przeprowadzenie Audytu zgodności z RODO
  • profesjonalne opracowanie i wdrożenie Polityki Bezpieczeństwa Informacji 

Zapytaj o indywidualną ofertę dostosowania placówki do przepisów RODO 

Czekamy na kontakt telefoniczny pod numerem 61 6536430

lub e-mailowy:

Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego

PROGRAM SZKOLENIA

MODUŁ I
I. Przedmiot i cele reformy przepisów o ochronie danych osobowych.
II. Środowisko bezpieczeństwa danych osobowych.
- cyberprzestrzeń,
- przepisy prawa w zakresie ochrony danych osobowych:

  • RODO/GDPR,
  • ustawa o ochronie danych osobowych,
  • dyrektywa policyjna,
  • dyrektywa e-Privacy (projekt),
  • wytyczne Grupy Roboczej Artykułu 29.

III. Wyjaśnienie najważniejszych pojęć RODO/GDPR (m.in.).

  • dane osobowe,
  • przetwarzanie,
  • profilowanie,
  • pseudominizacja,
  • administrator,
  • podmiot przetwarzający,
  • naruszenie ochrony danych osobowych.

IV. Zasady przetwarzania danych osobowych.

  • zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość,
  • ograniczenie celu,
  • prawidłowość,
  • ograniczenie przechowywania,
  • integralność i poufność,
  • rozliczalność.

MODUŁ II
I. Prawa osób, których dane dotyczą.

  • prawo do uzyskania informacji (obowiązek informacyjny),
  • prawo dostępu do danych,
  • prawo do sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”),
  • prawo do ograniczenia przetwarzania,
  • prawo do przenoszenia danych,
  • prawo do sprzeciwu,
  • prawo do niepodlegania profilowaniu,
  • zasada przejrzystości.

II. Obowiązki administratora danych.

  • pozyskiwanie i dalsze przetwarzanie danych osobowych – podsumowanie obowiązków
  • administratora danych,
  • uwzględnianie ochrony danych w fazie projektowania oraz domyślna ochrona danych (ang.
  • Privacy by Design, Privacy by Default),
  • status i obowiązki współadministratorów danych,
  • przetwarzanie danych z upoważnienia administratora lub podmiotu przetwarzającego,
  • rejestrowanie czynności przetwarzania,
  • bezpieczeństwo przetwarzania:
  • o pseudonimizacja i szyfrowanie danych osobowych,
  • o zdolność do ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności
  • systemów i usług przetwarzania,
  • o zdolność do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich
  • w razie incydentu fizycznego lub technicznego,
  • o regularne testowanie, mierzenie i ocenianie skuteczności środków technicznych i
  • organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania,
  • zgłaszanie naruszeń ochrony danych do organu nadzorczego,
  • zawiadamianie osób, których dane dotyczą o naruszeniach,
  • ocena skutków dla ochrony danych (ang. Data Protection Impact Assessment, DPIA).

MODUŁ III
I. Obowiązki podmiotu przetwarzającego (procesora danych).
II. Status inspektora ochrony danych.

  • wymagania względem inspektora ochrony danych (ang. Data Protection Officer, DPO),
  • pozycja IOD/DPO,
  • zadania IOD/DPO,
  • IOD/DPO w ramach grupy kapitałowej,
  • odpowiedzialność IOD/DPO.

III. Przekazywanie danych do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.
IV. Urząd Ochrony Danych Osobowych (UODO).

  • status Prezesa UODO,
  • uprawnienia Prezesa UODO,
  • obowiązki Prezesa UODO,
  • certyfikacja i akredytacja,
  • postępowania kontrolne,
  • administracyjne kary pieniężne.

PRELEGENT

Prawnik, praktyk, wieloletni pracownik działów prawnych, organizacji pozarządowych oraz organów administracji rządowej, odpowiedzialny za stosowanie przepisów różnych gałęzi prawa, cywilnego (umowy w obrocie gospodarczym, ogólne warunki umów), handlowego, administracyjnego (ochrona danych osobowych i informacji niejawnych). Uczestnik prac legislacyjnych, doświadczony szkoleniowiec.

Najlepszym dowodem najwyższej jakości usług Oficyny MM są opinie naszych Klientów.

„Z przyjemnością możemy zarekomendować  firmę Oficyna MM Wydawnictwo Prawnicze Sp. z o.o. Sp. k, która w maju 2017 r. przeprowadziła w naszej jednostce szkolenie z zakresu kontaktów pracowników przychodni z Pacjentem.  Szkolenie, które zorganizowała firma Oficyna MM Wydawnictwo Prawnicze Sp. z o.o. Sp. k było przygotowane rzetelnie i bez zarzutu pod względem merytorycznym. Tryb szkolenia skłaniał uczestników do zaangażowania w prowadzonych zajęciach i przedstawionych Case Study, z możliwością nauki na błędach własnych i innych uczestników szkolenia. Zakres szkolenia był dobrze dostosowany do realiów działania przychodni i przedstawiał rozwiązania dla sytuacji,z którymi może się spotkać jej pracownik.Szkolący był osobą dobrze przygotowaną i o dużym doświadczeniu. Jego umiejętności interpersonalne skłaniały uczestników do czynnego uczestnictwa przez cały czas trwania szkolenia. Szkolący miał głęboką wiedzę zarówno teoretyczną, jak i praktyczną, którą potrafił zastosować do realiów naszej jednostki i pomagał w rozwiązywaniu przedstawionych mu problemów dotyczących postępowania z Pacjentami. Pragniemy polecić szkolenia prowadzone przez  Oficynę MM Wydawnictwo Prawnicze Sp. z o.o. Sp. k. wszystkim, których działalność wiąże się z kontaktem z Klientem/Pacjentem, zwłaszcza jednostkom z zakresu Służby Zdrowia”.

Jolanta Foltman
Kierownik NZOZ „BUKOWA"

„Szkolenie zostało przeprowadzone profesjonalnie z wykorzystaniem wielu przykładów praktycznych oraz przy pomocy praktycznej prezentacji. Doświadczenie zawodowe wykładowcy oraz umiejętność dzielenia się nim sprawiło, że uzyskana wiedzę będziemy mogli wykorzystać w naszych urzędach".

Franciszek Liszka
Urząd Gminy w Roźwienicy

„Możemy potwierdzić, że usługa była wykonana rzetelnie i fachowo. Ponadto osoba prowadząca odpowiedziała na wszystkie zadane przez pracowników pytania i wyjaśniła wszelkie kwestie bardzo przystępnie i zrozumiale".

Bernard Grucza
Wójt Gminy Sulęczyno

„Szkolenie w pełni spełniło nasze oczekiwania. Prelegent w sposób przejrzysty i ciekawy przedstawił interesujące nas sprawy. Prelegent posiada dużą wiedzę i umiejętności jej przekazania".

Janusz Wysocki
Sekretarz Gminy Zawidz

Przeczytaj więcej TUTAJ

Czujemy się odpowiedzialni za najwyższą jakość oferowanych Państwu szkoleń, dlatego każda oferta jest przygotowywana indywidualnie, a jej zakres obejmuje m.in. liczbę uczestników oraz indywidualne zapotrzebowanie na konkretną tematykę. Dlatego bardzo prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego. Nasz doradca skontaktuje się z Państwem niezwłocznie i przygotuje optymalne rozwiązanie.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Można się z nami skontaktować również telefonicznie pod numerem telefonu: 61 653 64 30 lub 606 710 016 lub 728 313 284.

Powiązane

NEWSLETTER