Informujemy, iż nasz serwis wykorzystuje technologię plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

PLACÓWKI MEDYCZNE

SZKOLENIE „JAK PODNIEŚĆ EFEKTYWNOŚĆ TELEFONICZNEJ OBSŁUGI PACJENTA” Powiększ

SZKOLENIE „JAK PODNIEŚĆ EFEKTYWNOŚĆ TELEFONICZNEJ OBSŁUGI PACJENTA”



Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. 
Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób. 

  • skrócenie czasu obsługi
  • pozytywna opinia wśród pacjentów
  • poprawa efektywności ekonomicznej placówki
  • większy prestiż placówki
  • poprawa komfortu pracy

Celem szkolenia jest przekazanie technik i narzędzi zwiększających jakość i efektywność rozmów telefonicznych z pacjentami. Uczymy jak aktywnie słuchać i skutecznie przekazywać informacje przez telefon. Jak profesjonalnie skrócić przedłużająca się rozmowę. Jak prawidłowo odmawiać i przekazywać informacje negatywne. Co robić by nie tracić kontroli nad rozmową. Jak poprawić wizerunek placówki dzięki profesjonalnym kontaktom z pacjentem.

Organizujemy szkolenia całego kraju. Nasi prelegenci to profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem. Kładziemy nacisk na praktykę, nie teorię. Przedstawiamy gotowe rozwiązania, które pomagają w pracy.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo. 

Na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie na dowolny temat. Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi i propozycje z Państwa strony.

Czekamy na kontakt telefoniczny pod numerem 61 6536430

lub e-mailowy:

Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego

NEWSLETTER