Oficyna MM Wydawnictwo Prawnicze
Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb.
Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób.
Celem szkolenia jest przekazanie technik i narzędzi zwiększających jakość i efektywność rozmów telefonicznych z pacjentami. Uczymy jak aktywnie słuchać i skutecznie przekazywać informacje przez telefon. Jak profesjonalnie skrócić przedłużająca się rozmowę. Jak prawidłowo odmawiać i przekazywać informacje negatywne. Co robić by nie tracić kontroli nad rozmową. Jak poprawić wizerunek placówki dzięki profesjonalnym kontaktom z pacjentem.
Organizujemy szkolenia całego kraju. Nasi prelegenci to profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem. Kładziemy nacisk na praktykę, nie teorię. Przedstawiamy gotowe rozwiązania, które pomagają w pracy.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo.
Na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie na dowolny temat. Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi i propozycje z Państwa strony.
Czekamy na kontakt telefoniczny pod numerem 61 6536430
lub e-mailowy:
Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego