Informujemy, iż nasz serwis wykorzystuje technologię plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

PLACÓWKI MEDYCZNE

SZKOLENIE „SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z PACJENTEM I JEGO RODZINĄ” Powiększ

SZKOLENIE „SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z PACJENTEM I JEGO RODZINĄ”



Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. 
Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób. 

  • poprawa organizacji wizyt pacjentów
  • poprawa jakości leczenia – większa współpraca pacjenta w leczeniu.
  • zwiększenie liczby pacjentów stale korzystających z usług placówki
  • pozytywna opinia wśród pacjentów
  • większy prestiż placówki

Głównym celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych personelu placówki. Uczymy jak mówić w sposób zrozumiały dla pacjentów oraz jak aktywnie słuchać. W jaki sposób informować pacjentów o zasadach korzystania z usług placówki. Przedstawiamy sposoby motywowania do leczenia oraz sposoby przekazywania informacji negatywnych.  Dodatkowo uczestnicy treningu zapoznają się ze sposobami radzenia sobie w kłopotliwych sytuacjach oraz asertywnego reagowania na manipulacje ze strony pacjenta lub jego rodziny.

Szkolenie skierowana do wszystkich pracowników placówek medycznych, mających kontakt z pacjentami. Zarówno lekarze i pielęgniarki jak i pracownicy administracyjni.

Organizujemy szkolenia całego kraju. Nasi prelegenci to profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem. Kładziemy nacisk na praktykę, nie teorię. Przedstawiamy gotowe rozwiązania, które pomagają w pracy.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo. 

Na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie na dowolny temat. Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi i propozycje z Państwa strony.

Czekamy na kontakt telefoniczny pod numerem 61 6536430

lub e-mailowy:

Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego

NEWSLETTER