Informujemy, iż nasz serwis wykorzystuje technologię plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

PLACÓWKI MEDYCZNE

SZKOLENIE „ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH Z TRUDNYMI PACJENTAMI” Powiększ

SZKOLENIE „ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH Z TRUDNYMI PACJENTAMI”



Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. 
Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób. 

  • Źródła konfliktów między pacjentem a personelem.
  • Trudny pacjent - pojęcie, identyfikacja i charakterystyka
  • Wiedza na temat zachowań i postawy asertywnej.
  • Postępowanie w trudnych sytuacjach - jak unikać zdenerwowania pacjenta i jak sobie radzić z nerwami pacjenta oraz panować nad własnymi (pacjenci roszczeniowi, sytuacje krytyki, niezadowolenia i konfliktu)

Korzyści:

  • poprawa komfortu pracy personelu – zmniejszenie stresu
  • zmniejszenie skarg i roszczeń
  • pozytywna opinia wśród pacjentów
  • zmniejszenie negatywnego wpływu trudnego pacjenta na innych pacjentów

Szkolenie skierowana do wszystkich pracowników placówek medycznych, mających kontakt z pacjentami. Zarówno lekarze jaki i pielęgniarki jak pracownicy administracyjni.

Organizujemy szkolenia całego kraju. Nasi prelegenci to profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem. Kładziemy nacisk na praktykę, nie teorię. Przedstawiamy gotowe rozwiązania, które pomagają w pracy.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo. 

Na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie na dowolny temat. Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi i propozycje z Państwa strony.

Czekamy na kontakt telefoniczny pod numerem 61 6536430

lub e-mailowy:

Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego

NEWSLETTER