Informujemy, iż nasz serwis wykorzystuje technologię plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.

PLACÓWKI MEDYCZNE

SZKOLENIE „OBSŁUGA PACJENTA W PLACÓWCE MEDYCZNEJ” Powiększ

SZKOLENIE „OBSŁUGA PACJENTA W PLACÓWCE MEDYCZNEJ”



Poniżej prezentujemy ramowy program szkolenia, który z chęcią dopasujemy do Państwa potrzeb. 
Po rozmowie z Państwem stworzymy indywidualny program szkolenia, aby jak najlepiej spełnić oczekiwania szkolonych osób. 

  • Budowanie wiarygodności i zaufania w relacji z klientem.
  • Zasady profesjonalnej komunikacji z pacjentem. Dobre i złe praktyki.
  • Dostosowanie języka do stylu komunikacji pacjenta
  • Asertywność w obsłudze klienta.
  • Przekazywanie informacji negatywnych

Korzyści:

  • skrócenie czasu obsługi
  • pozyskanie nowych i utrzymanie dotychczasowych pacjentów
  • pozytywna opinia wśród pacjentów
  • zmniejszona ilość roszczeń
  • poprawa efektywności ekonomicznej placówki
  • większy prestiż placówki

Szkolenie skierowana do wszystkich pracowników placówek medycznych, mających kontakt z pacjentami. Zarówno lekarze jaki i pielęgniarki jak pracownicy administracyjni.

Organizujemy szkolenia całego kraju. Nasi prelegenci to profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem. Kładziemy nacisk na praktykę, nie teorię. Przedstawiamy gotowe rozwiązania, które pomagają w pracy.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo. 

Na Państwa życzenie zorganizujemy szkolenie na dowolny temat. Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi i propozycje z Państwa strony.

Czekamy na kontakt telefoniczny pod numerem 61 6536430

lub e-mailowy:

NEWSLETTER